TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

Hurrá! Kirándulunk!

2015.06.04-én iskolánk diákjai kiránduláson vettek részt! Egy rendezvény szervező cég szervezte az egész napunkat, Géberjénben a Barkós Cinege Erdei iskolában.  A pályázatunknak köszönhetően teljesen ingyenes volt mindenki számára ez a nap. Amikor megérkeztünk Géberjénbe az iskola két részre...

Előadások kicsiknek

Iskolánkban Dr. Székely Anita doktor nő tart előadást Nekünk minden héten. Nagyon izgalmasak ezek a délutánok. Doktor néni az eredményes délutánainkért sokszor motivál bennünket. Mindig olyan témákról beszél ami érdekel minket. Nagyon szeretünk az előadásaira járni.

Bicikli túra az új kerékpárokkal

Alig vártuk a napot, hogy kipróbálhassuk az új kerékpárokat. Gyönyörűen sütött a nap, így nagyon jól éreztük magunkat. Kipróbáltuk a bicikliket, terepen és közúton is. Nagyon jol fel vannak szerelve! Élmény a biciklizés ilyen korszerű kerékpárokkal.

Víz ballonok érkeztek

Az egészség pályázat keretében, két darab vízgépet használhatunk iskolánkban. A gyerekeké a folyosón található és a nap bármely szakaszában ihatunk belőle. Van még egy gép az a nevelőiben van a tanáraink részére. Mindenki a saját poharával használja. Nagyon üdítő tud lenni egy-egy fárasztó tesi óra...

Lezárult a méhek pályázat

Ismét nagy lelkesedéssel készültünk a második rajz pályázatra. Nagyon sok plakát készült. Összesen 36 db. Kíváncsian várjuk, hogy ki lesz a győztes és milyen ajándékok várnak ránk.

Új biciklikkel gazdagodott iskolánk

Az egyik iskolai napon nagy meglepetés várt bennünket. A pályázatnak köszönhetően iskolánk 7 új biciklit vásárolt. A kerékpárok nagyon jól fel vannak szerelve. Biztonságosak és megfelelnek a közúti szabályoknak is. Már alig várjuk, hogy kipróbálhassuk őket.

"Bringázz a suliba"

A jó időnek köszönhetően, egyre többen vesznek részt a "Bringázz a suliba" programunkba! Így már 6 tanulóval bővült a versenyzők száma! Sőt! Egyik napon a szomszédos településről is busz helyett biciklivel jöttek a gyerekek iskolába. Így összesen azon a napon 20km-t tekertek! Szép teljesítmény,...

Egészségnap

Az „Egészségünkre- Egészségfejlesztés kicsiknek és nagyoknak” című pályázatunk keretében, egészségnapon veszünk részt. Igazgatónőnk beszámolt róla, hogy ezen a napon Budapestről trénerek érkeznek hozzánk sok-sok szabadtéri sportos játékkal. Izgatottan várjuk ezt a napot, hiszen az egész...

"Bringázz a suliba"

A végső hajrá előtt Éva tanár nénink motivált bennünket! Összehívta a biciklis csapatot, és elmondta kinek mennyi pontja van. Auxi Kornél, 99 pont, Auxi Dorina 97 pont, Barócsi Gábor 96 pont, Fehér Vanda Petra, 94 pont, Vakály Vanessza 92 pont. Nagyon szoros a verseny az első helyezésért. Hajrá...

Egészségnap az iskolában

2015.május 28-án, elérkezett a nagy nap, amit már annyira vártunk. Végre, kint a szabadban tanulás nélkül eltölthettünk egy egész délutánt. Órák után elmentünk ebédelni, de már akkor tudtuk, hogy valami készül. Ismeretlen autó állt a parkolóban, ismeretlen emberekkel. Ebéd után mindannyian...